Aangekomen in Thailand - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Dennis en Jorien - WaarBenJij.nu Aangekomen in Thailand - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Dennis en Jorien - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Thailand

Blijf op de hoogte en volg Dennis en Jorien

05 Augustus 2014 | Nederland, Rijswijk

Op vrijdag 1 augustus om 9.30 stond de familie Uneken op de stoep, klaar om ons weg te brengen naar het vliegveld, waar ook mijn ouders en broertje waren om ons uit te zwaaien. Na nog even wat gedronken te hebben met zn allen was het tijd om door de douane te gaan, op naar zuid oost Azië! Bij het boarden wachtte ons nog een verrassing, we waren namelijk geupgrade naar de businessclass. Wat een luxe, met grote leren stoelen die helemaal in ligstand konden, een eigen tv per stoel en een menukaart waar we ons diner en ontbijt konden kiezen. Dennis had al snel de whiskeykaart gevonden dus zijn vlucht kon niet meer stuk. Aangekomen in Bangkok konden we zonder problemen door de douane heen en zijn we met trein, metro en taxi naar ons hotel gebracht. Wat een chaos op de weg en wat veel overheersende etensgeuren op straat! Heel wat anders dan in Nederland.

Een dag Bangkok vonden we voor de start van onze reis wel even genoeg, dus de volgende dag vertrokken we met de bus, voor omgerekend 5,50 pp voor 8 uur in de bus en een uurtje overvaren met de ferry, naar het eiland Koh Chang. Een prachtig eiland vol met palmbomen en een hutje direct aan zee! Ideale plek om even bij te komen van de alle indrukken en de reis. De eerste dag hebben we dan ook alleen maar geslapen, gezwommen en geluierd. Vandaag hebben we met twee duitse meiden een scooter gehuurd en hebben we een deel van het eiland overgecrosst. Hierbij hebben we heerlijk onder watervallen kunnen zwemmen en veel van de mooie natuur kunnen zien. Ook heeft Denniss twee thaise mannen zover kunnen krijgen om kokosnoten vers uit de bomen te halen. De bedoeling was dat het een kokosnoot zou worden, maar de mannen waren zo enthousiast dat we na 4 kokosnoten toch wel lief begonnen aan te geven dat we nu echt genoeg hadden. Oke, nog eentje voor onderweg dan... Al met al is de reis nu al helemaal geweldig en hebben we het gevoel al weken weg te zijn. Dit nieuwe leven voor drie maanden bevalt ons wel :-)

• 05 Augustus 2014 - 19:00

Manouk:

Wow, klinkt heerlijk, wat een genieten!! Enjoy!!

• 05 Augustus 2014 - 19:40

Berber:

Hoihoi Jorien en Dennis!! Wat ziet dat er heeeeerlijk uit!! Wij genieten hier helemaal mee, heel veel plezier, liefs

• 05 Augustus 2014 - 19:42

Jeffrey En Marit:

Lieve vriendjes!
    Geluk hebben jullie ook weer he!! Leuk om te lezen en jullie op die foto's te zien!! Onwijs veel plezier!!

• 05 Augustus 2014 - 19:43

Ine:

Zo dan! wat een gave foto's zeg! Ziet er goed uit!! Veel plezier nog maar weer een keer!!!

• 05 Augustus 2014 - 20:17

Janneke:

Waaauw wat ziet het er heerlijk uit! Jullie genieten er echt van he! Heel fijn. Dit kun je wel 3 maanden volhouden!!!! Leuk om al foto's te zien en een reisverslag te krijgen. Ziet er super uit. Ben best beetje jaloers, het kriebelt weer een beetje.
    Heel veel plezier!
    Met Floor gaat het heel goed. Wat een knuffelpoes is het!! Is ook constant bij je.
    Dikke kus van ons en knuffel van Floor en tot horens!

• 05 Augustus 2014 - 21:19

Jurgen En Jose:

Goed te horen dat jullie een leuke heenreis hebben gehad! En zo te lezen vermaken jullie je daar wel!!

Geniet ervan en tot horens!!!

• 05 Augustus 2014 - 21:21

Annika:

Hahaha wat een geluk ook weer! Wauw en wat ziet dat er relaxt uit! Heerlijk! Geniet er maar lekker van! Enjoy! Liefs

• 06 Augustus 2014 - 09:28

Sette:

Leuk om wat van jullie te horen!!!!! Luxe zon business klas ideaal voor dit soort lange trajecten:)
    Ziet er heerlijk uit!!

• 06 Augustus 2014 - 16:33

C & A Dannijs:

Hallo Jorien en Dennis,
    geweldig dit te lezen , geniet ervan.
    Groetjes

• 06 Augustus 2014 - 18:18

Bert En El:

Hoi Moppies, wat ziet dat er geweldig uit, ben niet jaloers hoor!! Heerlijk even bijkomen op zo'n eilandje en plannen voor de volgende trip. Met karel gaat het prima, is al dikke vriendjes met Marit.
    Dat adresje aan het strand wil ik wel graag van jullie weten, wie weet in november...
    Lieverds kijk uit naat jullie volgende verhaal,
    Knuf van ons

• 12 Augustus 2014 - 20:33